Zaczytane w internetach #1

Ostatnio mając wolną chwilę (czyt. nudny wykład) zakiełkował w mojej głowie, aby stworzyć cykl, w którym będę się dzielić z wami ciekawymi wpisami z innych blogów. Niestety, ale po pewnym o większości postów, które w jakiś sposób mnie poruszyły, zmusiły do przemyśleń lub po prostu zaciekawiły szybko zapominam i znikają w czeluściach internetu.

Parę dni temu na blogu Blue Kangaroo pojawił się świetny wpis o tytule, który krzyczy do nas już z daleka Wiem, że źle oddychasz… czyli w skrócie mówiąc Ania udowadnia nam, że czynność, którą wykonujemy przez cały życie bez zastanowienia robimy błędnie. Jednak dzięki paru ćwiczeniom można to zmienić otrzymując przy okazji bonus w postaci redukcji stresu. W dzisiejszych czasach to takie porady tylko brać, a raczej stosować. Jak ja nie mogłam nie wiedzieć o tym zdając egzamin na prawko 😮

Pomimo tego, że dzisiaj nie jest piątek wrzucam wam parę ciekawostek o tym właśnie dniu. [CO ŁĄCZY PIĄTEK I ROBINSONA CRUSOE?] Jak widać z piątkiem jest związanych więcej faktów oprócz tego podstawowego – jest początkiem weekendowego lenistwa 🙂

LARP – skrót, który większości śmiertelnikom nic nie mówi, jednak gdy się ktoś zanurzy w temat, może dojść do wniosku, że aby przenieść się w świat magi, walk, potworów i oczywiście księżniczek nie trzeba nawet włączać komputera. W skrócie mówiąc jest gra na żywo, czyli wcielamy się w swoją postać i pozwalamy się ponieść wodzy fantazji. Więcej przeczytacie w poście Jedna z najlepszych przygód mojego życia… (Jakby ktoś chciał chodź przez chwilę poczuć klimat LARP’u i nie boi się filmów trochę straszniejszych niż komedia polecam Rycerze (nie) na niby, a i oczywiście znajdzie się coś dla fanów Tyrion’a Lannister’a).

Coś nad czym pracuję od pewnego czasu, a jak na złość mi to kompletnie nie wychodzi, czyli po prostu wstanie o godzinie wcześniejszej niż 9. Oczywiście mam na myśli  te dni kiedy zajęcia mam po południu, a w tym semestrze dosyć sporo się ich namnożyło. I niestety każdego poranka się okazuje, że grawitacja w łóżku oddziałuje na mnie z dwa razy większą siłą niż przez resztę dnia. Jak swoją małą motywacje znalazłam na blogu Alabasterfox, którego autorka wstaje aż o 5!!! rano. Pokazuje to, że wystarczy chcieć i można wszystko. Dla mnie bardzo dużym osiągnięciem by było wstanie o 7 i nawet budzik nastawiony na tą godzinę nie daje mi rady. Po prostu go wyłączam i dalej idę uprawiać „leżing” z myślą ‚a jutro może wcześniej wstanę’. DLACZEGO WSTAJĘ O 5 RANO?

Animacja, ale tym razem dla dorosłych. Do tej zawsze omijałam kategorie animacje gdy poszukiwałam filmu na wieczór, jednak za sprawą postu SZORTY KULTURALNE… postanowiłam dać szansę temu gatunkowi. W poście znajdziecie klasyki, które wg.autora każdy powinien znać. Tak więc czas nadrobić zaległości i oglądać.

Krytyka – to czego chyba nikt nie lubi, a szczególnie gdy ją słyszy w gronie znajomych. Czasem warto się warto dwa razy zastanowić zanim ją użyjemy, a jak już musimy to polecam przeczytać post Jak krytykować, żeby nie bolało? 

Na zakończenie chciałam jeszcze dać wam mały powiew wolności, spontaniczności i po prostu ŻYCIA (ale takiego przez duże litery). Jeśli nadal tego pragniesz zapraszam do wpisu MASZ TO SAMO.

Do następnego

Natalia

Skomentuj

