Avicii – Hey Brother (TEEMID & Tessa Rose Jackson Cover)

Jak większość ludzi i mnie złapała miłość od pierwszego… usłyszenia. Do tej pory uważałam muzykę z gatunku deep house za taką nijaką (?), która raczej nie przemawiała do mnie i zawsze omijałam ją szerokim łukiem dopóki przez wypadek nie wpadłam na niesamowity cover już dosyć oklepanej piosenki na youtube’ie (jak mogłam do tej pory żyć bez autoodtwarzania proponowanych filmów). Na szczęścia ma nie wiele wspólnego ze swoim oryginałem, który z pewnością większościom ludzi już wychodzi bokiem.

Piosenka jest niesamowicie klimatyczna i spokojna. Idealna aby położyć się wieczorem na łóżku ze słuchawkami w uszach i pozwolić sobie na chwilę zapomnienia w niej.

Skomentuj

